KLACHTEN AFHANDELING

Hoe wordt uw klacht door ons verwerkt?

Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en service gerichtheid, wij willen dat u tevreden over ons bent. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht naar tevredenheid op te lossen en af te handelen. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie te verbeteren.

Wanneer u niet tevreden bent over het product, de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen.

 

U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar: info@timsevenum.nl
 

Na ontvangst zullen wij binnen 5 werkdagen een reactie op uw klacht geven.

Wilt u meer informatie over uw rechten als consument, klik dan op onderstaande knop. U wordt dan doorverwezen naar de website van het Europese onlineplatform voor geschilbeslechting. 

  • Facebook
Pastoor Vullinghsstraat 33, Sevenum  |  077-4670895